Bosu edzés személyi edzővel

bosu

BOSU tréning hatékonysága

Személyi edző tanácsa

A fokozatosság elvét tartsad be!
Amikor először próbálod ki a BOSU eszközt, ne a legnehezebb gyakorlattal kezdj.
Használhatod súlyzós edzéseid közben is. Kar hajlításnál ne a földön állj, hanem állj rá a bosu kupolájára.
Ha úgy érzed szükséged van a személyi edző segítségére, keress meg elérhetőségeim egyikén.

Bosu edzés személyi edzővel

Bosu Balance Trainer egy fitness és rehabilitációs eszköz, amelyet David Weck alkotott meg, 1999-ben. A BOSU egy félbevágott gumilabda, merev talpra erősítve.

Kiváló proprioceptív (ízületi helyzetérzékelés, mely tudatos és akarattól független érzékelés fontos szerepet játszik az ízület dinamikus stabilitásában, az ízület védelmében) edzés, melyet személyi edzőként előszeretettel használok a koordinációs képességek fejlesztésére, a testtudat kialakítására.

– A koordinációs képességek magukban foglalják az egyensúlyozás képességét, a testhelyzetek térbeli és időbeli érzékelését, és a kinesztetikus érzeteket: az izomfeszülést, a lazítás és feszítés közötti differenciálás képességét, a mozgás pontosságának és gazdaságosságának kialakítását, a reakció-gyorsaságot, a ritmusérzéket és az ügyességet.

A proprioceptív tréning során alapvető feladatunk a statikus és dinamikus egyensúlyi helyzetek fejlesztése. A statikus érzet elősegíti a test bármely szegmense térbeli helyzetének az érzékelését, míg a dinamikus érzet visszacsatolja a neuromuszkuláris rendszer számára a mozgás irányát és nagyságát. A proprioceptív tréning során legfontosabb feladatunk az erő, a rugalmasság, az egyensúly, a koordináció és a gyorsaság fejlesztése.

Az egyensúlyi helyzetek fejlesztése során először a statikus helyzeteket gyakoroljuk, ez után következnek a dinamikus aktivitási formák, amelyek már magasabb szintű koordinációt igényelnek. Mindezeket kiegészíthetjük a vizuális kontrollmegszüntetésével: a csukott szemmel végrehajtott mozgások, mozgássorok lényegesen nehezebb feladatot jelentenek.

A Bosu tréning elengedhetetlen részét képezi az edzésprogramnak az alapozó szakaszban, de a haladó edzésprogramokba is kiválóan beépíthető, amikor már a core stabilizáló izmok megerősödtek és az intenzitás fokozására van szükség. Bosu Balance edzéseket a Personal Gym privát edzőteremben, szabadtéren és otthonodban is tartok.

Kérdésed van a személyi edzőhöz?

Itt megteheted. Kérdezz bátran.

    A Bosu edzés élettani hatásai:

    running Fejleszti a testtudatot és az egyensúly érzéket

    fitnessplank Erősíti a test stabilizáló izmait

    Személyi edzés privát edzőteremben. Csak Te és a személyi edződ! Budapest legfelszereltebb privát személyi edzőterme. Jelentkezz most!