Kardió edzés személyi edzővel

cardio

Kardió edzés hatékonysága

Személyi edző tanácsa

Ha szeretnél személyi edző nélkül kardió edzést végezni, figyelj arra, hogy a pulzusod a megfelelő célzónában legyen.
A célzónákat a célod határozza meg.
Ha nem szeretsz futni, a futópad dőlésszögét is állíthatod. Így is emelkedni fog a pulzusszámod.
Nem csak kardió gépeken tudsz edzeni. Próbálj ki más pulzusnövelő edzést is.
Ha úgy érzed szükséged van a személyi edző segítségére, keress meg elérhetőségeim egyikén.

Kardió edzés személyi edzővel

Amennyiben célod a keringési-és légző rendszer, azaz az állóképességed fejlesztése, a testzsír százalék csökkentése, vagy feszültségoldásra van szükséged, személyi edzőként minden estben bele építem az edzéstervedbe a kardió edzést.

A kardió edzések lényege a pulzuskontrollban rejlik! A pulzuskontroll kifejezés, szívfrekvenciánk, (pulzusszámunk) folyamatos mérését, megfigyelését jelenti. A pulzuskontrollált edzések alatt, a kardió berendezés kijelzőjét valamint mellkasi jeladó övet használva folyamatosan nyomon követhetjük pulzusszámunkat, így pontos képet kapunk a szervezetünkre ható terhelés mértékéről és testünk edzés közbeni reakcióiról.

Az ideális pulzus célzóna meghatározásával elkerülhető, hogy az illető a kelleténél megterhelőbb, vagy pedig túlságosan könnyű, a fejlődés szempontjából hatástalannak mondható tempót diktáljunk.

Az edzés közbeni pulzusunkat, azaz a terheléses pulzusszámunkat különböző tényező befolyásolják. Ilyen tényezők:

  • A szív és-keringési rendszer,
  • az izmok,
  • az anyagcsere folyamatok,
  • az idegrendszer és
  • az agy oxigén igénye, valamint a végzett munka jellege (aerob/anaerob) és annak intenzitása, időtartama, a szervezet edzettségi foka, és számos környezeti hatás.

Minél több és nagyobb izmokat használunk testmozgás közben, annál magasabb lesz a terheléses pulzusszámunk. De emeli ezt az értéket az edzés közbeni elfáradás is. (ugyanakkora sebességgel haladunk, vagy azonos ellenállással dolgozunk, pulzusszámunk az idő előrehaladtával emelkedni fog.

Privát edzőtermemben  jeladó övet használva biztosítjuk a megfelelő edzéshatást. A cardiovascularis fittséget leginkább fejlesztő mozgások, az olyan mozgások, amely során több nagy izomcsoport (mell, hát, far, combizmok) mozog együttesen. Személyi edzéseim alkalmával, amennyiben az edzés a Personal Gym privát edzőteremben van, a kardió edzés elsősorban futópadon és biciklin zajlik.

Kérdésed van a személyi edzőhöz?

Itt megteheted. Kérdezz bátran.

    A kardió edzés élettani hatásai

    heart-with-lifeline32 Javul az aerob állóképesség,

    heart-with-lifeline32 Erősíti a szívizomzatot,

    heart-with-lifeline32 Megtartja az érfalak rugalmasságát – csökkenti a magas vérnyomás kialakulásának veszélyét,

    heart-with-lifeline32 Szívműködésünk gazdaságosabbá válik – csökken a szív és-érrendszeri megbetegedések kockázata,

    heart-with-lifeline32 Csökken a vérzsír szint – megváltozik vérünkben aZ LDL és HDL aránya,

    heart-with-lifeline32 Csökken a visszér, vagy trombózis kialakulásának kockázata,

    heart-with-lifeline32 Javul a tüdő kapacitás,

    heart-with-lifeline32 Erősödik az immunrendszer,

    heart-with-lifeline32 Csökkenti a stresszt, a nyugtalan alvást, a hangulati ingadozást.

    standing-man-silhouette-lifting-dumbbells32 Javul az anaerob állóképesség

    female-waist-reduction Zsírégető

    Személyi edzés privát edzőteremben. Csak Te és a személyi edződ! Budapest legfelszereltebb privát személyi edzőterme. Jelentkezz most!