Kettlebell edzés személyi edzővel

Kettlebell-Training

Kettlebell edzés hatékonysága

Személyi edző tanácsa

Ha szeretnél személyi edző nélkül edzeni fontos, hogy megtanuld a mozdulatok helyes kivitelezését.
Az ismétlés és sorozat számok, a súlyok nagysága és a pihenő idő hossza, mind a célodtól függ.
Core izmaidat végig tarts feszesen!
Ha úgy érzed szükséged van a személyi edző segítségére, keress meg elérhetőségeim egyikén.

Kettlebell edzés személyi edzővel

A Kettlebell az orosz katonai erőedzések gerince. Az egyik leghatékonyabb eszköz az erő és az általános állóképesség fejlesztésére.

Az izomzat fejlődése kiegyensúlyozott, a vállöv izmai pedig megerősödnek a Kettlebellel végzett edzések alkalmával.

Íme néhány tanulmány és eredményei a Kettlebell edzés jótékony hatásairól:

„Sevtszova (1993) szibériai tudós hetvenöt 3-5 éves gyakorlattal rendelkező girjeviket tanulmányozott és a pulzus, valamint a vérnyomás hosszú távú csökkentését jegyezte fel. A Kettlebellt gyakorlóknak 110/70 volt a vérnyomásuk nyáron, 114/74 télen. Nyugalmi állapotban a pulzusszámuk átlagosan 56 volt percenként. A pulzus nem csak nyugalmi állapotban, de edzés közben és utána is alacsonyan maradt, edzés után pedig rövidebb idő alatt állt vissza a normális értékre.”

MINDEZ ANNYIT JELENT, HOGY A KETTLEBELL EDZÉS NAGYON JÓ HATÁSSAL VAN A SZÍVRE!

„Voropajev (1997) szerint, aki a legjobb orosz kettlebellezőket vizsgálta, 21,2 százalék növelte a testtömegét amióta Kettlebellel foglalkozik és 21,2 százalék (valóban ugyan az a szám) – főleg nehézsúlyúak – csökkentette.”

„Gomonov (1998) tanulmánya szerint, a testzsírszázalék a Kettlebellt űzők körében alacsony.”

„Raszkazov (1993) Kiemelte, hogy a girjevikre jellemző a szervek és izomzat kiegyensúlyozott fejlődése, a vállöv izmainak jelentős megnövekedésével”

A HÁROM TANULMÁNY PEDIG BIZONYÍTJA, HOGY JAVÍTJA A TESTFELÉPÍTÉST!

Kérdésed van a személyi edzőhöz?

Itt megteheted. Kérdezz bátran.

    A kettlebell edzés élettani hatásai:

    heart-with-lifeline32 Fejleszti az állóképesség

    male-silhouette-variant-showing-muscles Fejleszti az erőt

    standing-man-silhouette-lifting-dumbbells32 Zsírégető

    stretchingJavítja az ízületi mozgáskiterjedést

    fitnessplank Javítja a koordinációt

    running Javítja a gyorsaságot

    women-buttock Javítja a testfelépítést

    health-care Jó hatással van a szívre

    Személyi edzés privát edzőteremben. Csak Te és a személyi edződ! Budapest legfelszereltebb privát személyi edzőterme. Jelentkezz most!