+36/20 662 8442

Néhány fontos dolog, amiről nem beszélnek az életmódváltás kapcsán

2019-12-12 / Személyi edző

Mindenki csak a pozitív dolgokat hangoztatja, azt viszont nem szokás reklámozni, ami nem kellemes. Mi az, ami egyszerre tesz minket próbára, és lesz később a legnagyobb motivációink? Hát, most lehull a lepel, nézzük!

  • A régi szokásaid húznak majd vissza:

Sokszor csak a mozdulat, vagy az íz és nem is az éhség, ami után érzi a hiányt a test.

Előfordul az is, hogy a „nem lehet érzése” miatt, már csak azért is olyat fogsz kívánni, amit eddig soha A türelmi idő, amit adod, kell a testednek, és az agyadnak az egy hét, tíz nap. Eddig kell kibírni, és a régi szokásokat szépen elengedi a testünk. Nyilván ez csak viszonyítás, senki sem egyforma. Fontos az a tényező, hogy az agyad már nem a boldogságot fogja hozzá kapcsolni a csokihoz, fagyihoz, sütihez

  • Stagnálás

A kezdeti sikerek nagyon fel tudnak villanyozni. A nadrág lötyög, a kedvenc szoknyád is rád jön. Már nem is sóvárogsz annyira a nagyi mogyorós kalácsáért, talán még a büszkeség is eltölt. Aztán jön a feketeleves. Egy idő után stagnálni fogsz, de ha szerencsés vagy és az anyagcseréd korábban nem volt teljesen szétrombolva, akkor csak lassulni fog a folyamat. Ne keseredj el, teljesen normális folyamat. Ilyenkor kell még keményebben kitartani. Ezt hívom én a próbának. A hit próbájának, mégpedig abban a formában, hogy hiszel-e eléggé magadban és a célodban, hogy végig csináld. Erről persze keveset beszélnek. Hiszen a sikerek az ösztönzőké.

  • Amikor nem fogod kívánni a diétás kaját

Úgy fogod érezni egy idő után, hogy csak kb.5 étel van a listádon, amit ehetsz. Pedig nem, de te mégis így érzed.  Eleged lesz a zöldségekből, eleged lesz a köretekből, a választható húsokból, ennél végre sajtot, túrót, vagy bármit. Néha az ember besokall, kiürülnek a glikogén raktárak, elfárad az idegrendszer. Rendjén van. Ne aggódj! Erre vannak különböző trükkök, amivel ezeket a hullámvölgyeket könnyedén át lehet hidalni. Pl:a több alvás, vagy az edzésben a pihenőidő beiktatása. Kreatív receptek.

Egy gondolat: amikor én az első versenydiétámat csináltam, nekem nagyon nehéz volt megszokni, hogy nem ehetek sütit, akár diétásat sem. Így a végén már csak tojásfehérjéből csináltam speciális nasit. Hidd el, abban az extrém esetben finom volt!

  • Nem esik jól az edzés

Van az a fáradtság, kimerültség, kialvatlanság, ami mellett az ember akkor dönt legokosabban, ha otthon marad, relaxál, vesz egy fürdőt, lazít, nyújt, pihen. Meg kell tanulni elismerni, fejet hajtani a test kívánalmainak.

  • Amikor családi rendezvényre kell menni

Vannak kő kemény szabályok, amelyeket el kell fogadni. A vendégeimnél, én sem ismerek kegyelmet ilyen téren. Az első egy hónapban én teljes szigorral kérem az étrend betartását. Hiszen épp, hogy elkezded kitisztítani a szervezetd, máris kísértésnek teszed ki, na de, akkor mi van a csalónapokkal?! Iktatható be, de nem az elején.

Családi rendezvények. Kemény, én tudom, de az is kemény, ha belenézel a tükörbe és nem, hogy az s-es ruha, de már az m-es ruha is éppen  csak feljön. Szóval mérlegelj és dönts. Nincs csak, és de.

Jó alternatíva ha viszel magaddal krómot, vagy BCAA aminosavat. Mindkettő elveszi az étvágyat.

Készültem neked egy kis segítséggel:

  • Milyen is az ideális cél?

Nem örülök annak, amikor az ügyfeleim irreálisan kisportolt, versenyző formát tűznek ki maguk elé rögtön. Általában a mondat így hangzik: én nem szeretnék úgy kinézni, mint Toldi Zsuzsi, de egy Kiss Virág forma már jó lenne. Ilyenkor csak mosolygok, mert nem is tudják mennyi lemondás, munka van azokban a testekben. Ráadásul xy nem lehet Kiss Virág, hiszen mindenkiből egy van. Tehát te saját magadnál akarj, vagyis legjobb lenni.

Forrás: http://fitnesslife.hu/10-dolog-amirol-nem-beszelnek-az-eletmodvaltas-kapcsan.html/2

Szólj hozzá Te is! Itt megteheted:

Hozzászólás