Power Cardio edzés személyi edzővel

power-cardio

Power Cardio személyi edzővel

A Power Cardio edzést Góg Anikó triatlon Olimpikonunk dolgozta ki. Az edzésmódszer lényege, hogy kardio edzés közben extra külső ellenállást adunk az edzéshez, mely lehet egykaros súly, vagy gumikötél. A plussz ellenállással lehetőségünk nyílik egyidejűleg fejleszteni az állóképességet és az erőt.

A Power Cardio edzés élettani hatásai:

heart-with-lifeline32 Fejleszti az aerob állóképességet

female-waist-reduction Zsírégető, formáló

standing-man-silhouette-lifting-dumbbells32Fejleszti az anaerob állóképességet

Személyi edző tanácsa

Ha szeretnél személyi edző nélkül edzeni, figyelj arra, hogy ne dolgozz nehéz súlyokkal.
Az ismétlésszám legyen minimum 12, a sorozatból 4.
A terhelést fokozhatod a futópad dőlésszögének állításával is.
Ha úgy érzed szükséged van a személyi edző segítségére, keress meg elérhetőségeim egyikén.

Kérdésed van a személyi edzőhöz?

Itt megteheted. Kérdezz bátran.

    Személyi edzés privát edzőteremben. Csak Te és a személyi edződ! Budapest legfelszereltebb privát személyi edzőterme. Jelentkezz most!