+36/20 662 8442

Női személyi edzés

Edzések / Kardió, Saját testsúlyos edzés, Stretching, Súlyzós edzés

Női személyi edzés személyi edzővel

Nekünk, nőknek is szükségünk van a súlyzós edzésre. Megalapozatlan félelme sok hölgynek, hogy hatalmasra nőnek az ilyen fajta edzéstől. Személyi edződnek elhiheted, a női test nem képes gyógyszeres segítség nélkül hatalmas izomtömeg létrehozására.
Az izomépítés a tesztoszteron szinttől függ, ami bennünk nőkben töredéke a férfiakénak. Ezért még akkor sem tehetünk szert óriási izmokra, ha nagy súlyokkal edzünk.

Ne féljünk a súlyzós edzéstől. A súlyzós edzés a legjobb módja az alakformálásnak, mivel egyszerre formál, feszesít és zsírt éget.

A női személyi edzőként nagy hangsúlyt fektetek a fenék és láb formálása, de nem feledkezhetünk meg arról sem, hogy a súlyzós edzéstől lesz szép kerek a vállunk és formás a karunk.

Személyi edződ olyan programot állít neked össze, ami segíti az arányos és tónusos test kialakítását és csökkenti a problémás testrészeken lévő zsírfelhalmozódást.

A rendszeres személyi edzéseken végzett súlyzós edzés csökkenti a csontritkulás kialakulásának veszélyét, ami minket nőket a menopauza elkezdődésével, az ösztrogén szint csökkenésével fenyeget.

Ezt a hatást kardió edzésekkel nem tudod kiváltani. A kardió edzés a szív és keringési rendszer fejlesztésére, fenntartására szolgál. A női személyi edzéseken a súlyzós, saját testsúlyos és kardió edzések váltakozásával egy olyan komplex edzéshatás érhető el, amelyre a női testnek és egészségnek szüksége van. A személyi edződ által megírt edzésterv biztosítani tudja ezt sokszínű ingert.

A fittség (a fizikai jóllét állapota, egy olyan testi-lelki állapot, amely magába foglalja az egészséget és lehetővé teszi a jó közérzet megtartását) megőrzéséhez elengedhetetlen az izomtömeg megtartása, a folyamatos edzés inger biztosítása.

Elérted célod? Ne hagyd abba az edzést. Az eredmény megtartásához is szükséged van az edzések folytatására.

A női személyi edzéseken, a meghatározott céltól függően az alábbi edzésmódszerek kapnak helyet:
(a módszerekről bővebben, az "Edzések" link alatt olvashatsz)

  • TRX,
  • Bosu,
  • kardio,
  • power cardio,
  • HIIT,
  • Stretching
  • súlyzós edzés,
  • saját testsúlyos edzés.

Testedzés hatása testünkre

Testedzés hatása testünkre

  • jobban alszunk,
  • kevésbé vagyunk ingerlékenyek,
  • testünk tónusosabb lesz,
  • nő az önbizalmunk,
  • nő a test inzulinérzékenysége,
  • csökken a csontritkulás kialakulásának veszélye,
  • csökken a mozgásszervi betegségek kialakulásának veszélye,
  • csökken a szív -és érrendszeri betegségek kialakulásának veszélye,
  • normalizálódhat a vérnyomás,
  • hatására mérséklődik a teljes koleszterinszint és azon belül a "rossz", vagyis az LDL-koleszterin szintje, ugyanakkor növekszik a védő hatású "jó" HDL-koleszterin aránya a vérben,
  • csökken testünk zsírtartalma (megfelelő étkezéssel)

Jelentkezz most a női személyi edzésre

Személyi edzés privát edzőteremben. Csak Te és a személyi edződ! Budapest legfelszereltebb privát személyi edzőterme. Jelentkezz most!

Szólj hozzá Te is! Itt megteheted:

Hozzászólás