Senior személyi edzés

Edzések / Kardió, Saját testsúlyos edzés, Stretching, Súlyzós edzés

Senior személyi edzés személyi edzővel

A testedzés kedvező hatásai minden életkorban érvényesülnek. A kor múlásával sem kell felhagynunk a rendszeres sportolással. Személyi edzőként tapasztalom, hogy az aktív időskorúak sokkal jobb egészségnek örvendnek, mint a fizikai aktivitást nem végző idősek.

A szív teljesítő képessége a kor előrehaladtával csökken, így a kardió edzések ebben az életkorban válnak igazán fontossá a keringési rendszer fejlettségének szinten tartása miatt.

“Amíg edzetlen, mozgásszegény életmódot folytatók esetében a húszas évektől ez a teljesítő képesség csökkenés 10 évenként 8 %-ra tehető – tehát egy hetven éves esetében felére csökken – a rendszeres sportolást, testedzést végzők esetében csak 4 % évtizedenként. Az is biztató tény, hogy addig fizikailag inaktív, mozgásszegény életmódot folytató idősek állóképessége – vagyis a szív teljesítőképessége, már hat hónapos edzésprogram után is jelentősen javult.”

Nem csak a szív teljesítő képessége, de a csontállomány szilárdsága is csökken, amit a rendszeres erősítő edzéssel lehet lassítani. A súlyzós edzéssel csökken az izomtömeg vesztés mértéke, fent tartható a megfelelő anyagcsere sebesség is.

A stretching, azaz nyújtó edzésekkel, csökkenthető az ízületi mozgás beszűkülése.

Soha nem vagy túl öreg az aktív élethez! A személyi edző által összeállított edzésterv biztosítja számodra az egészséges és aktív idős kort.

Várlak szeretettel privát személyi edzőtermemben!

Senior személyi edzés igénybevételével, lehetőséged nyílik egy szakmailag felkészült személyi edző irányításával az egészséged és fizikai állapotod hosszútávú fenntartására.

A senior személyi edzéseken, a meghatározott céltól függően az alábbi edzésmódszerek kapnak helyet:
(a módszerekről bővebben, az “Edzések” link alatt olvashatsz)

  • TRX,
  • Bosu,
  • kardio,
  • Stretching,
  • erősítés

Testedzés hatása testünkre

  • jobban alszunk,
  • kevésbé vagyunk ingerlékenyek,
  • megtartható az izomtömeg,
  • nő az aktivitási szint,
  • nő a test inzulinérzékenysége,
  • csökken a csontritkulás kialakulásának veszélye,
  • csökken a mozgásszervi betegségek kialakulásának veszélye,
  • csökken a szív -és érrendszeri betegségek kialakulásának veszélye,
  • normalizálódhat a vérnyomás,
  • hatására mérséklődik a teljes koleszterinszint és azon belül a “rossz”, vagyis az LDL-koleszterin szintje, ugyanakkor növekszik a védő hatású “jó” HDL-koleszterin aránya a vérben,
  • csökken testünk zsírtartalma (megfelelő étkezéssel)

Jelentkezz most a senior személyi edzésre

    Személyi edzés privát edzőteremben. Csak Te és a személyi edződ! Budapest legfelszereltebb privát személyi edzőterme. Jelentkezz most!

    Szólj hozzá Te is! Itt megteheted:

    Hozzászólás