TRX edzés személyi edzővel

TRX-Exercises-feature

TRX edzés hatékonysága

Személyi edző tanácsa

A TRX edzéseknek a lényege, hogy a test stabilizáló izmai folyamatosan dolgoznak.
Dolgoztasd Te is ezeket az izmokat!
A fej, mindig a törzs meghosszabbítása, a has feszes, a medence nem esik be, de nem is tolod ki a feneked!
Ha ez nem megy, az edzéshatás már csökken, sőt a derekad is meg fog fájdulni!
Figyelj minden mozdulatra!
Ha úgy érzed szükséged van a személyi edző segítségére, keress meg elérhetőségeim egyikén.

TRX edzés személyi edzővel

A TRX, mely az angol Total-body Resistance eXercise név rövidítése, egy felfüggesztéses heveder, egy edzés eszköz, az amerikai haditengerészet elit csapatából indult útjára.

Népszerűségét a kis helyigényének és a testre gyakorolt sokoldalú hatásának köszönheti. A TRX eszközzel folytatott edzésekkel, fejleszthetjük izmainkat, állóképességünket, erőnket, és mobilitásunkat.

Stretching edzésekre is kiválóan alkalmas és a gyakorlatok helyes megválasztásával égethetünk zsírt, formálhatjuk testünket. Rehabilitációs célokra is alkalmas.

A felfüggesztéses tréneren, a saját testsúlyunkkal dolgozunk. Minden izomcsoportot átmozgat különböző szögekből, az ellenállás a testünk súlya a gravitációval szemben. Több száz gyakorlat elvégezhető rajta. Kezdő, középhaladó és haladó vendégeim is használják, mivel az ellenállást magunk változtatjuk, azzal hogy módosítjuk testünk helyzetét.

A TRX-el gyors és hatékony teljes- testedzést végezhetünk, nem beszélve arról, hogy egy sziklaszilárd core izomzatra is szert teszünk és nő izmaink ereje, erő-állóképességünk.

Melyek a core stabilizáló izmok?

  • transversus abdominis – haránt hasizom
  • pelvic floor muscle – medencefenék izmok
  • internal oblique – belső ferde hasizom
  • diaphragm – rekesz izom
  • lumbar multifidus – lumbális mély hátizom
  • transversospinalis – rotátor izmok

Miért fontos az erős core izomzat?

  • mert, ha ezen izmok nem elég erősek, akkor az ízület instabillá válhat, azaz nem tartja az adott területet, melynek eredményeként fájdalom léphet fel az adott szakaszon, jelen esetben az ágyéki gerincnél.
  • ezek az izmok adják az alapot az összes erőfejlesztő gyakorlatok pontos kivitelezéséhez, tehát ezen izmok fejlesztése elsődleges és elengedhetetlen a tartós-, eredményes – és fájdalommentes edzésnek!

Kérdésed van a személyi edzőhöz?

Itt megteheted. Kérdezz bátran.

    A TRX edzés élettani hatásai:

    fitnessplank Erősíti a test stabilizáló izmait

    man-running-in-gym32 Fejleszti az állóképességet

    standing-man-silhouette-lifting-dumbbells32Fejleszti az erőt

    female-waist-reduction Zsírégető

    women-buttock Alakformáló

    stretchingJavítja a testtartást

    Személyi edzés privát edzőteremben. Csak Te és a személyi edződ! Budapest legfelszereltebb privát személyi edzőterme. Jelentkezz most!